Hétfőn nem volt órám, Gyurival ebédeltünk a menzán, halat ettem. Utána elmentünk Vaihingenbe, vásároltam ezt-azt. Hazajöttem, aludtam egy nagyot, utána készültem a bulira. Közben a bolgár barátnőm szólt, hogy neki van egy piros sálja, és szívesen kölcsönadja nekem a szerdai bulira, szóval fel tudok öltözni nemzeti színbe. :)) A ma esti bulira felvettem egy zöld felsőt is, ha már zöld partyról van szó. :D A négeremnek nyilván nem szóltam, de lekopogom, nem keres mostanában, sztem tudja, h nem szívesen látom/hallom. Ja, és ezek szerint nyilván nem beszélgetni akart. :)) Elmentem Gyurihoz, ott megittunk egy üveg pezsgőt, közben megnéztünk egy stand-upot, utána elindultunk. Kár volt... Kb. 50 ember lehetett, táncoltak, de a "zene" az valami borzalom volt. Gyuri határozta meg a műfajt, mert én még véletlenül se hallgatok ilyeneket: club electro-house, vagy mi a fene. Mindenesetre über-rongy volt. Fújj!! Nem is maradtunk ott sokáig. 1kor már itthon voltam. :(( Csak bízni tudok abban, h szerdán jobb lesz.

Kedden 11kor projektmenedzsment volt, utána elmentünk ebédelni. Füstölt csülök volt, ja és paradicsomleves. Mártika, ez még mindig nagyon finom!! :)) Délután elszaladtam (illetve elbuszoztam) a Pennybe, vettem egy zsugor ásványvizet, illetve 2 üveg pezsgőt szerdára, mert jönnek ide Krisztiék alapozni. :)) Jut eszembe, nem is meséltem még a PET-palack gyűjtőről. (itt gondoljátok, h jajj ne, sose fogy ki a mesélésből!! - de nem baj)  Itt ugyanis a sima ásványvizes palack is betétdíjas, és amikor viszed vissza a boltba, van egy automata, ahová be kell dobni, az leolvassa a kódot, bezúzza a palackot, illetve ad egy blokkot, h akkor 6 ásványvizes "üveg" ára visszajár. Nagyon ötletes dolog, mert így legalább kevesebb ezzel is a szemét. Vásárlás után visszajöttem, rendbetettem a könyvelést, h tudjam, h állok az anyagiakkal. Elég jól, meg kell hagyni! :D:D 4kor angolóra volt, most a megszokottól kicsit eltérő helyen voltunk: a nyelvi központnak van egy médiaterme (vagy hogy fordítsam), ahova minden nap be lehet menni: újságokat, könyveket olvashatsz, nyelvi könyvekből tanulhatsz, komplett nyelvizsga-feladatok is vannak, valamint CD-k, DVD-k és különböző egyéb hanganyagok. Ja, és magyar nyelvoktató cuccok is voltak. :)) Nagyon jól eltelt az idő, és rájöttem, h több időt is eltölthetnék itt, mert nagyon hasznos. Este visszajöttem, Krisztivel főpróbát tartottunk holnapra: átküldtük egymásnak az öltzékünkről készül fényképeket. :DD Pihentek vagyunk, tudom!! :)) Utána szokásos: msn, nyetezés, most pedig fürdés-fekvés. Már nagyon várom a holnapot, bár nem kellene, mert akkor biztos nem lesz jó. No mindegy. :)

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.12.08. 23:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr271584894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása