Először is Mikulás alkalmából kívánok mindenkinek sok-sok szépet és jót! Ezúton ajándékozok meg mindenkit a következő vicces képeslappal: www.dancingsantacard.com/ :D:D

Szombaton reggel kivételesen időben felkeltem, elmentem a boltba, majd Krisztihez igyekeztem főzni. Mártika, édes-pikáns mártásosat főztem!! :D:D Megkajáltunk, utána elmentünk Nürtingenbe, kisebb város nem messze Stuttgarttól. Szétnéztünk a központban, illetve a már szokásosnak számító karácsonyi vásárban. Csúcs, h itt mekkora hagyománya van ennek. Itt nem volt olyan nagy, mint a stuttgarti, de ez is nagyon jó volt. Furcsa, h egy-egy városban mennyire összeszedi a helyieket, van, aki sztem csak kimegy beszélgetni, és kevésbé érdekli, h mit árulnak. Olyan, mint nálunk Juhászfesztiválon (hehe, igaz, Anya?!). :D Estefele értem haza, fáradt voltam, de valahogy nem tudtam aludni, nagyon sokáig neteztem, utána meg olvastam a könyvet. Az a baj, h már csak 20 oldal hiányzik, úgyhogy sietni kell haza utánpótlásért. :D:D

Reggel felébredtem, jött a Mikulás: hozott a csizmámba egy mogyorós étcsokit, meg egy szép szürke felsőt, amit Anyukám Mikulása küldött. :DD Nagyon ráérzett az öreg ismét... :))) Később ebédelni mentem Krisztihez, de úgy ottragadtunk, h a vacsorát is ott ettük meg. :)) Utána hazajöttem, és eldöntöttem h már nem takarítok. Amúgy is megkaptam, h túl sűrűn űzöm eme tevékenységemet. :)) Volt itt Gyuri, megvásárolta az egyik mosókártyámat, mert nekem volt egy tartalék, úgy látszik öregszem, és megörököltem az Esses-féle raktározógént. :D:D Majd kedden veszek másikat. Kaptam egy e-mailt, hogy szerdán ISO-buli lesz, ahol a nemzeted színeibe kell felöltöznöd és kapsz egy ajándék koktélt. A fehér és a zöld részével nincs is baj, de piros ruhám már legalább 5 éve nincs, de majd kitalálok valamit. :)) Chateltem németül az este folyamán, igazán különös élmény, de tök jó volt. :DD Jah, és ahogy indultam a fürdőbe, egy csomag volt az ajtóban, de ahogy szétnéztem, mindenhol volt. A koli Mikulása volt: kaptunk csokit, földimogyit és mandarint, hogy Télapó-illat legyen (igaz, Kriszti!?). :DD Még most szöszmötölök egy kicsit a neten, keresek szép képeket Magyarországról, mert vetítés is lesz a szerdai bulin. :))

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.12.06. 23:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr481579197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása