Csütörtökön sikerült egy jót bulizni. Megállapítottuk Katival, h a helyi TMS-buli is jó tud lenni kellő mennyiségű alkohol elfogyasztása után. :D:D Megittunk ugyanis 3an 2 üveg pezsgőt, illetve utána még a buliban 3-3 forralt bort. Utána még nekem is tetszett a zene, nagyon táncoltam. Ja, és a közkedvelt német slágert már mi is nagyon tudtuk énekelni (www.youtube.com/watch). Na azért nem fogok ezekre rászokni, de most kifejezetten jólesett. Egyedül azt savalltam, h miért kellett kirakni a forralt boros sátrat az utcára, ugyanis 2 kör alatt csupa pocsolya lettem. Másnap reggel ahogy felébredtem, jót nevettem a csizmámom és a nadrágomon is, szóval neki kell látnom megtakarítanom, mert a Mikulás már útban van, és a végén csak virgács fog jutni. :D:D A csizmámról amúgy a tavalyi kevi motoros jutott eszembe, amikor olyan gyönyörűek voltunk, h inkább még hajnalban kimostuk a ruhánkat, nehogy anyáék meglássák, elég sokkoló volt a cipők látványa is. :D:D Csütörtökön am volt még angolom is, írtunk dolgozatot, megintcsak nem volt nehéz. Ja, és ha jól sejtem, a négerem telefonbetyárkodott velem, mert nem szóltak a telefonba, és abban az időben mindenkinek órája volt, aki még szokott hívni. És kiderült h 3 néger lakik 2 szobában, szóval nekem ne mondja, h egyedül van... Na a kókuszgolyóról ennyit. A buliban amúgy találkoztam több koliszomszéddal is, sikerült meglepni őket. Ez kb. olyan volt, mintha egyszer betévednék a Kazánba, ott is lenne pár csodálkozó arc. Mindenesetre hétfőn folytatjuk, mert "Green party" lesz, zöld ruhában kell megjelenni lehetőség szerint, sztem meg tudom oldani... :D:D

Pénteken nem volt jó reggel felkelni, elég mosott sz@rnak éreztem magam. Ráadásul kiléptem a folyosóra kócosan, karikásan, pizsamában, és nyilván találkoztam az egyik sráccal, aki így 10 óra magasságában csak annyit tudott vicces hangsúllyal mondani, h "Morgen". Én meg bementem a fürdőbe, és jót röhögtem magamon. 11kor marketingem volt, pozitívan csalódtam a tanárban. Mindenkienk kiadta az előadásanyagot, de nem úgy, h gyere ide pendrive-val. Kapott mindenki egy nagy kapcsos mappát, benne színesen kinyomtatva, lefűzve az előző és a mostani előadásnak az anyaga. Ismét meg kellett állapítanom, h ezek sem sz@rral gurigáznak. Ja, és a tanár mondta, h ha gyors az előadás, akkor szóljunk nyugodtan. Járt már korábban Debrecenben és Törökszentmiklóson is. Mondtam neki, h Miklós nincs messze az én hőn szeretett szülővárosomtól. 1körül végeztünk, így sajna nem tudtam menni természetvédelemre. Az volt a baj, h átrakták a mai előadás időpontját, mert am 10-12ig van. Megebédeltünk a menzán, szerintetek mi volt?? Nyilván hal. :D:D De most egészben, roston sült volt, még a szeme is benne volt. Ennek Panka biztosan örülne, sztem már a puszta gondolatától is rosszul van. :)) 2től kommunikáció volt, majdnem elaludtam az előadáson: 4 éve nem fordult elő ilyesmi az agrokémia óta. :D:D Fél4 után értem haza, eldöntöttem h nem megyek a szülinapra, mert annyira nem ismerem a csajszit aki meghívott. Inkább lefeküdtem aludni. Kb. 8ig aludtam, utána felkeltem, este lejött Celine (egy francia lány), h akkor megyünk-e szombaton Münchenbe, de mondtam h nem, majd inkább Krisztiékkel csinálunk vmi programot. Ja, és Celine is mondta, h ő se megy a szülinapra, mert szerinte a szülinap az személyes dolog, aztán nem érzi, h annyira ismerné a csajt. Úgyhogy megnyugodtam. Este még beszéltem Anyával, illetve jó bulizást kívántam a Csíderjányoknak, mert Project-féle Mikulás-buli van a Luciferben. Ennyit a 2 napról. Ja, és megállapítottam, h már nem honvágyam van, túljutottam a holtponton, egyszerűen csak boldogan várom, h megyek haza. Már egy csomó mindent elterveztem, olyan jó lesz...

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.12.05. 01:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr791575139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása