Elkezdtem visszafele számolni a napokat, és egyre jobban koncentrálok az otthonra. Már csak 19 nap!!! Pont ma beszéltük a többiekkel, h még Budapestnek is úgy fogunk örülni, pedig nem szeretjük (én meg aztán különösképpen nem!!). Ma nem volt órám, sokáig aludtam, mert tegnap elbeszéltem az időt (nem a négerrel), soká feküdtem le, és úgy tanultam, h aki éjszaka legény, az nappal aludjon!! :D:D Ma felhőtlenül jó kedvem volt, sütött a nap, ugyan kicsit csípős idő volt, de télbe megyünk, szóval ez várható volt. Ezenkívül egyszerűen tele voltam energiával. Elmentem Krisztihez főzni, ismét konyhalány voltam, de nem baj, mert jobban fekszik ez a poszt. :)) Délután elmentünk a Schlossplatz-ra (Stuttgart főtere) karácsonyi vásárba. Sokkal nagyobb volt, mint az esslingeni, de úgyse tudja felülmúlni hangulatában. Fénykép az nincs, mert én nem vittem a gépet (Krisztitől indultunk), a Kriszti elemei meg le voltak merülve. De kein Problem, mert úgyis megyünk még oda, szóval lesz kép. Ittam forralt bort, még mindig finom, és a csípős időben belülről melegített. :)) Ja, és még egy pohár!! :D:D Lassan összegyűjtöm a stafírungot. :D:D Ja, és vettem egy kicsi textilből készült karácsoynfadíszt is, h mindig legyen emlék erről a külföldi karácsonyi előkészületről :)) Visszajöttem a koliba, szerencsére a néger nem keresett. Beszélgettem Anyával, Apával, Pankával, Danival és Mártikával, megcsináltam az angol házit, meg egy kicsit tanultam is, nehogy szó érje már a ház elejét, h nem vcsinálok semmit. :)) Ja, és így a végére akkor egy ajándék szám mindekinek, aki olvasott MA, h osztozzatok az örömömben és a hangulatomban:www.youtube.com/watch

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.12.03. 00:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr921570306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása