Hétfőn megint elhülyéskedtem a blogírást. Felkeltem, hajat mostam, bár nem hiszem h ez olyan fontos. :D Ebédeltünk a menzán Katival és Gyurival, hoztam Krisztinek is egy adagot, mert ő németórán volt. Eljött, megebédelt, elmentünk a Pennybe, vettem kenyeret, utána visszajöttem, és semmit nem csináltam. Ez az élet!! Illetve megcsináltam az angol házit és megtanultam a szavakat a keddi szódolgozathoz. Utána viszont tényleg semmi. Ja, és korán lefeküdtem aludni, azaz olvastam egy kis Rejtőt még az ágyban.

Reggel rájöttem arra, h van annál rosszabb, mint arra ébredni, h fúrnak a panelben. Az sokkal rosszabb, ha az ablakodtól 2 lépésre németül ordibáló munkások betont vernek szét légkalapáccsal. Na én reggel erre ébredtem!! Egy élmény volt! :D:D Délben megint a menzán ettünk: lazac volt!!! Nagyon jóllaktam. Olyan jó, h itt legalább 1x a héten halat ehetek, annyira szeretem. Délután angolom volt: a tanár megdícsért minket Katival, h nagyon jók vagyunk pletykálásban (ez volt a feladat, h pletykálni kellett angolul). Meghiszem azt, hátha még magyarul hallaná, vagy ott lett volna egy kiülős nyári Tó-party estén! :D:D Este fényképeket válogattam a kistérségi fotópályázathoz, úgy döntöttem pályázok, majd lesz valahogy. :) Pankával beszélgettem sokat, és el is telt az idő. Elmúlt fél 2, úgyhogy elteszem magam holnapra (vagyis mára). Nyugodalmast!

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.25. 01:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr191550580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása