Eltelt a nap hamar, pedig nem csináltam szinte semmit. 11re mentem projektmenedzsmentre, nagyon jó volt ismét. Szegény tanárt sajnáltam, mert már csak 1 diája maradt, a zárszó, de ezek a suttyók nem várták meg, mert már 3/4 volt, és ez az óra vége, úgyhogy elkezdtek pakolni. Ekkora parasztságot... Mennyibe tartott volna még 2 percet nyugton ülni, úgyis csak negyedkor kezdődik a következő óra, a menzán meg van melegentartó. Na mindegy. Nem ebédeltem bent ma, nem voltam éhes. Délután angol volt, szódolgozatot írtunk, vicces volt. Ja, és a nap legaranyosabb helyzete: egy thaiföldi csaj angol órán megkérdezte tőlünk, magyaroktól, hogy mit jelent egy angol szó németül. Na ez az igazi internacionalitás!!! :D:D Utána visszajöttem, neteztem, vacsoráztam, és ennyi. Jah, és megtudtam, h csütörtökön nemzetközi party lesz nekünk, külföldieknek. Kíváncsi leszek rá, de egy próbát megér.:) Fürdés-fekvés.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.11.04. 00:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr151497433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása