Először annyit, h senki ne lepődjön meg az új webdizájn miatt, én csináltam, h ne legyen olyan rideg. Így egy kicsit melegebb, sajátabb lett. Ja és a bal oldalon megtaláljátok a képtár linkjét is, a fényképekre kattintva is oda fogtok jutni, ahol azután az albumok alapján tudtok nézelődni.

Szóval a vasárnapok itt változatlanul unalmasak, de ez van. Átmentem ebédelni Babyhoz, szegény Kriszti lebetegedett, Gyuri meg otthon van már, ezerrel készül a keddi TDK-ra (hajrá!). Hazajöttem, beszéltem Pankával, távscanneltünk :) utána pedig hozzáfogtam a takarításhoz: kitakarítottam a fürdőt, a wc-t, a bejáratot és a folyosót. Olyan szép tiszta lett, büszke vagyok magamra. Jövő héten a konyha lesz az én feladatom, de utána egy időre pihi lesz. Utána beszéltem anyával, majd megnéztem a Schindler listáját. Soha nem láttam még előtte, hatalmas film. Megdöbbentett, elszomorított, kicsit melegséggel is eltöltött, még a végét meg is könnyeztem. "Aki egyetlen lelket ment meg, az az egész világot menti meg." Tényleg gyönyörű volt. Érdemes rászánnotok a 3 órát! Na lassan megyek aludni, mert álmos vagyok.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.26. 01:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr171476179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása