Két napot fogok összefoglalni, mert hétfőn buli volt, és elmulsztottam napi blog-kötelezettségemet.

Hétfőn nem esett, viszont Bedő Laci bácsi kifejezésével élve kb. 1csíkos köd volt, szóval tapogatva közlekedtem. :D Reggel bementünk egy biomasszás előadásra, tök jó volt, viszont ugyanez már nem mondható el a környezetgazdaságtan tárgyról. A tanár is mogorva volt, és az előadás sem volt megnyerő. No de mindegy, majdcsak letisztázódik már a tantárgylista, addig meg cirkálok erre-arra az előadások között. Ebéd után aludtam egyet, készülve az esti első bulira. Buli előtt volt egy rövid hivatalos köszöntő a dékán bácsi részvételével. Utána jöttek hozzám a csajok, h megiszunk egy üveg bort. Miután kivégeztük Hosét, beálltunk a sorba, de amikor kiderült, h 4 euro a beugró, azon lendülettel ki is álltunk. :D Úgy voltunk vele, hogy akkor majd a szerdai ingyenesen felderítjük a pályát, és kiderül, h mennyire éri meg itt bulizni. Inkább vettünk még egy üveg bort, és visszajöttünk a szobámba beszélgetni, meg zenét hallgatni. Többen is követték a példánkat, mert hamarosan akkora zsibvásár lett a konyhánkban, csehektől kezdve mindenféle nemzet képviseltette magát. Egészen 2ig sikerült kihúzni az estét.

Kedden ebéd után (előtte nagyon aludtam) elmentünk kikérni a munkavállalói parírok egy részét. Úgy döntöttem, legalább egy napot dolgozok a héten, mert borzasztóan megéri: kb. 7,20 EU óradíj a diákmunka (kb. 1900 Ft), szóval jól lehet keresni, nem úgy mint a tubusgyárban. Utána elmentünk megnézni azt a csizmát, amit szombaton kinéztem, de nem jártam sikerrel. Sebaj, majd megyek tovább... Visszafele úton a buszon volt egy őrült ember, akit a rendőrök szállítottak le a buszról, mert igencsak a buszon könnyített magán, de leszállni nem akart. Hogy mik vannak, bolond emberekért se kell messzire menni! Délután angol órám volt; nem írtam el, tényleg!! Beiratkoztam nyelvórára, de úgy gondoltam, hogy nem németre, azt hallom úgyis eleget. Megírtam egy tesztet, bekerültem egy nem teljesen kezdő, de nem is annyira perfekt csoportba. Pont jó, legalább felfrissítem egy kicsit, aztán majd otthon folyt. köv. Este átjött Kati, megírtuk a házit. Utána vacsora, fürdés-fekvés.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.20. 23:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr761464403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása