Ma olyan dolog történt, amire hétfő óta vártam. Végre ki tudtam mosni!!! Ezzel el is ment a délelőttöm, de olyan jó volt, mikor bejöttem a szobába és frissen mosott ruha illata volt a levegőben. Borzasztó hideg volt ma is, olyan sokan már sapka-sál-kesztyű-csizma feelinggel közlekednek. Én még kitartok a dzsekim mellett, már csak azért is, mert a télikabát még szárad. :D Délben megebédeltünk: rájöttem h minden sós leves ugyanabból a fűszerkeverékből készül, mert mindnek ugyanolyan az íze (kivéve a paradicsomleves), csak a színe meg a neve a más. Ebéd után hunytam egyet megint (szigorúan igazodva az 5 perchez). Utána hirtelen felindulásból elindultam a boltba, mert rájöttem, hogy pénteken sokáig vagyok, és nem biztos h lesz kedvem még utána vásárolni. Szóval bevásároltam, és tudtam kártyával fizetni, mert megérkezett a PIN-kódom. Jupijú!!! Csalódtam a zöldségek minőségében, nem is vettem semmit; meglátszik, hogy a Pálinkás Zoli-féle zöldségekhez vagyok hozzászokva. :D Hazafele láttam egy hajléktalant (Martin számolom, ez már a második). Este beszéltem Anyáékkal, utána fürdés-fekvés. Ma nem nyitom ki a tékát, mert holnap 8ra kell menni, és nem akarok mosott sz@r lenni. :D Ja, és holnap természetvédelem (!!!), már úgy várom!!!

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.15. 21:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr641452878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása