Ma annyira semmi, hogy semmi. Felkeltem, hogy mosok, de még mindig benne volt a gépben ugyanaz a ruha, ráadásul már ki is volt írva, hogy HIBA. Na jó nem ez, hanem az, hogy Fehler!! Ezért elindultam a házmesterhez, hátha ő tud nekem segíteni. Beszéltem vele, rendes volt, mondta, hogy tud már a hibáról, és meg fogja nézni/javítani. Megnyugodtam, hogy végre egy lépéssel előrébb vagyok, úgyhogy elmentem ebédelni. Ma volt az a pillanat,amire a májusi tanulmáynút óta várok: paradicsomleves volt. Mártika, ez még mindig nagyon finom, oregánó rizs... nem ragozom tovább, sztem ha legközelebb lesz, fagyasztok le neked egy adagot! :DEbédből visszatérve benéztem a mosodába, de az ügy csak annyit haladt, hogy a ruha nincs már a gépben, viszont ki van írva, hogy a mosogép nem üzemel. Ez az állapot azóta se változott, úgyhogy a mai mosásom is elhalasztva, pedig már majd bemosok...:D No mindegy.

Ma alapból nem volt órám, majd csak a jövő héttől lesz. Kihasználva a rengeteg időmet, befejeztem a Természetvédelmi Közleményekbe szánt publikációm utolsó korrekcióit, így holnap nyugodtabban indulok el akárhova. Megnéztem a Jégkorszak 3-t, nagyon aranyos volt, meg ugye a hamisíthatatlan Geszti-féle szóviccek:D:D Megvacsoráztam a finom kenyérből, beszéltem az otthoniakkal. Ja, és örömmel jelentem, ennyi idő kellett a teljes aklimatizálódásomhoz. Az időjárást már megszoktam, hogy kicsit hűvösebb mint otthon, bár Túrkeve az ország legmélyebb pontja, ahol legszélsőségesebben érvényesülnek az időjárási viszonyok.... (ezt a legjobban Anya tudja előadni). Szóval nem az időjárásban mérem az aklimatizálódásomat, hanem az étvágyamban, bár ezt sztem az otthoniak kitalták :D Ugyan még nem álltam vissza a napi 5x étkezésre, de már többet vacsorázok, és a nasidesszertre is igényem van. Szóval nincs itt semmi baj :D

Este újra kinyitom az egyszemélyes mozimat, most elkezdem nézni a Hannibal-filmeket, először a Hannibal ébredését.

folt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.13. 21:36 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr511448036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása