Szóval a tegnapi Négy szoba nagyon tetszett, viccesen benne volt egyfajta társadalomkritika, bár nem vagyok filmesztéta, hogy ezt olyan bátran megállapítsam.

Reggel felkeltem olyan 11 körül, délben megebédeltem, és mivel még rengeteg időm volt az esti sörfesztiválhoz, ezért megnéztem még egy Tarantino-remeket, az Alkonyattól pirkadatig c. filmet. Ugyan a vámpíros témák nem a kedvenceim, de George Clooney mindenben kárpótolt. Délután beszéltem Anyáékkal, és nem küldtek nekem fénypost rántott csirkét :(  6 körül elmentünk Krisztivel és Katival a sörfesztivál utolsó napjára (lelkiismeretfurdalás nélkül). Körbenéztünk mégegyszer, az esti fényben annyira szép volt az egész. Ettünk, ittunk, közben elkezdett nagyon esni az eső, és kiderült, hogy a tűzijáték is elmarad. Megkérdeztem egy nőtől, és azt mondta, hogy majd jövőre, ha nem esik az eső (köszi). Úgyhogy hazajöttünk. Holnap 10re megyek az első órámra: Bevezetés a Környezet- és erőforrásgazdálkodásba. Már nagyon várom, kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz. Most pedig megyek aludni.

folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.10.11. 23:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr841443749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása