A mai nap elég gyorsan eltelt. Felkeltem olyan 9 körül (olyan jó volt rádióra aludni), beszélgettem egy sráccal reggeli közben (Stephan), és végre megtudtam, hogy is fog működni a takarítás a konyhában és a fürdőben. Ma a szobaszomszédom kitakarította a Wc-t, szerencsére megelőzött.

Ebéd után elmentünk Katival bérletet venni, mostmár járkálhatok egy kicsit messzebbre is. El is mentem egy nagyobb bevásárlóközpontba, vettem mosóport, öblítőt, meg ami még kellett. Örömmel tapasztaltam, hogy itt egyes dolgokat olcsóbban meg tudok venni (pl. a hajhab 510 Ft-ba kerül kb.). Utána hazajöttem, immár tömegközlekedési eszközzel. Ja, és olyan kedvezményt kaptunk, hogy még most októberre meg kellett vennünk a bérletet, de ha megkapjuk a diákigazolványt, vissza kell mennünk, visszakapjuk a bérlet árát, és kapunk majd egy olyan ingyenes kártyát, amivel bármikor bárhová utazhatunk. Ez nagyon tetszik!!

Este átmentem Gyurihoz, jött Kriszti és Kati is, megvacsoráztunk, közbe néztünk egy kis német vacsoracsatát. Utána pedig közös filmnézés volt, már magyarul: Hollytól kaptam egy filmet (Ízlések és pofonok), hát... egyszer meg lehet nézni, kicsit hullámzó hangulatú volt, de jól elszórakoztunk rajta.

Olyan fél 11 körül értem vissza, és arra lettem figyelmes, h az értelmes Friccek (by Gabika) bevásárlókocsit tologatnak az emeleten, és közben sörösüvegeket borogatnak. Hát nooooooooormális??? Hülye emberek mindenhol vannak, annyira mégsem nagy ez a világ.

Puszi, folyt. köv.....

Szerző: Csibus  2009.10.09. 00:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr621437900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása