Általában mindig azt írom, hogy mennyire unalmasak a vasárnapok. Ma határozottan nem volt az. Egész nap úton voltunk, az ISO-sok szerveztek kirándulást az ország legnagyobb és egyik leghíresebb karácsonyi vásárába, Nürnbergbe. Valami csodálatos volt, de tényleg!! Olyan stílusú város, ahol szívesen laknék. Ráadásul esett a hó, szép nagy pelyhekben, szóval tényleg nagyon szép volt. Szokásos rituálémat is eljátszottam: ittam forralt bort, hoztam bögrét. Na ki tudja, hanyadikat?? :D:D Miután körbejártuk a vásárt, felmásztunk a várba, ahonnan a hóesésben olyan szép volt a város. Ráadásul a vár középkorú stílusban épült, ami mégjobban megfűszerezte a dolgokat. :)) Délután megpihentünk egy kicsit a mekiben melegedni, utána sétáltunk még egy kicsit az esti fénykeben is, hamar eltelt az idő, és tényleg nagyon kellemes volt a nap. Hazafele nagyon fáradtak voltunk már, kb 10 után értem a koliba. Egyébként végigröhögtük az egész napot, néha nézték is, hogy mi bajunk van. Ja, és nyilván találkoztunk magyarokkal, kétszer is jött velünk szembe magyarul beszélő csoport. Magyarok mindenhol vannak!! :D:D A másik nagy igazság: egy Csídernél mindig legyen bicska. Ha például ma nem lett volna nálam, akkor a csoport kimaradt volna abból, hogy nagyon büdös francia sajtot egyen. :D A francia srác, Maxime megkérdezte, hogy van-e valakinél kés, de ha tudom, mire kell, akkor biztosan letagadom. Egy nagy tömbsajtot hozott, de mikor elkezdte felvágni, olyan lábszag lett a kocsiban, h szörnyű. Megkóstoltam, de még mindig nem értem, minek esznek meg az emberek olyat, ami büdös. :S:S Amikor megkérdezte, csak annyit mondtam neki, hogy nekem nagyon erős. :)) Szerencsére visszaútra is maradt belőle, úgyhogy a szag mégegyszer átjárhatott bennünket. Jó volt egynek. :D:D A képeket majd később teszem fel (talán holnap), mert már túl fáradt vagyok ahhoz, hogy még azokkal is szöszmötöljek. Holnap belépek az itt-tartózkodásom utolsó hetébe!! :D:D Most pedig nyugodalmas jóéjt mindenkinek!

Folyt. köv...

Szerző: Csibus  2009.12.14. 00:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csibustuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr931595573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása